RECENZE: Etude House Moistfull Collagen Sleeping Pack

Jako obvykle mě před létem přitahuje kdejaký gelový krém, co slibuje hrozně ~fresh~ lehkou hydrataci, takže jsem nějak skončila s tímhle krémem v košíku. Nakonec je to jedna z nejpopulárnějších řad od Etude House, tak proč ne.

Popis produktu

Velikost: 100 ml
Cena: 225 Kč
Odkud: iamlove-shop* (Jolse.com ebay)

Z EtudeHouse.com: v řadě Moistfull Collagen je použité něco, co Etude House nazval "super collagen water". Má to být voda vylepšená o malé částice kolagenu, což má asi zajistit super hladkou bouncy pleť. Plus je tam voda z baobabu, která zase dodá spoustu hydratace a celkově to má dobře držet vodu v pleti. Fantasticky zmatený překlad navíc jednou přirovná hydrataci ke kapkám vody, a pak zase že "tryská hydrataci jako vodopád". Jako já nevím, ale přijde mi dost velký rozdíl mezi krémem, co hydratuje jako lehké kapky ranní rosy a krémem, co hydratuje jako zahradní hadice.

Složení

Water, Hydrolyzed Collagen, Butylene Glycol, Adansonia Digitata Fruit Extract, Cyclopentasiloxane, Alcohol, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Trehalose, Adansonia Digitata Seed Oil, Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Beta-Glucan, Stearyl Behenate, Glyceryl Caprylate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Ethylhexylglycerin, Inulin Lauryl Carbamate, Carbomer, Poloxamer 407, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Polysorbate 20, Propanediol, Phytantriol, Hydroxypropyl Bispalmitamide Mea, Tromethamine, Disodium Edta, Phenoxyethanol, Fragrance
Ta jejich super kolagen voda mi nezní dvakrát věrohodně. Pokud vidíte ve složení hydrolyzed collagen, už to samotné znamená kolagen chemicky "nasekaný" na malé částice (tady konkrétně za pomocí enzymů), takže tohle má být spešl jen tím, že je ve vodě? Ehhh, to mi spíš přijde jako taktika jak ho vyhodit na druhé místo seznamu. Ale jsem ráda, že se nikde v popisu nevyskytuje anti-aging, protože jediná funkce kolagenu v krémech je hydratační, více se můžete dočíst v postu Jak (ne)funguje kolagen. Voda z baobabu je hned čtvrtá a je jí tam 5,3%. Dál nějaké silikony a látky, co z krému dělají tenhle lehounký gel, a přidaná vůně. Je taková svěží a příjemná, ale trochu silná.

Textura a použití

Wowee, další texturové video na instagramu. Je to lehký gelový krém s hladkou mazlavou texturou díky přítomnosti silikonů. Při roztírání působí až vodově, což způsobuje super osvěžující chladivý efekt. Takhle se začne pomalu vstřebávat a ačkoliv se vsákne rychle, ještě asi pět minut trvá než zmizí lehce lepivý film. Skoro to ani nevnímám a nijak mě to neobtěžuje.

Účinky

Řekla bych, že se jedná o příjemný letní sleeping pack pro smíšenou až mastnou pleť. Osvěžující efekt a lehká textura jsou ideální na večer přes léto, protože pleť nijak nezatíží. Gel především dodává vodu a tu udržuje dobře přes celou noc. Měla jsem ho s sebou dva týdny v Thajsku a používala ho každý den jako večerní krém - naprosto ideální. Efekt je samozřejmě lepší, když pod něj dáte ještě něco hydratačního, alespoň toner nebo sérum, ale i tak fungoval dobře. Parádní je poměr ceny a množství, takže jsem se občas nebála plácnout to na sebe pořádně a opravdu mít ten hydratační film přes noc, kdy mi pleť strašně vysušovala klimatizace. Navíc nechává pleť jemnou a pružnější.
Když si prohlížím sleeping pack tag tady na blogu, tenhle bych dala jako druhý nejlepší po COSRX Rice mask. Pokud ale hledáte něco pro mastnou pleť, tak by u vás Etude House zabodoval mnohem víc.

Závěr

Etude House Moistfull Collagen Sleeping Pack hydratuje tak akorát pro smíšenou až mastnou pleť, obzvlášť v teplejším počasí. V zimě mi trochu nestačil, ale mastné pleti by mohl. Dobře vytváří hydratační film a drží vodu v pleti přes noc.. Není to žádný zázrak ani must-have, ale za ty peníze to pořád je příjemný osvěžující gelový krém. Doporučila bych ho nejvíc těm, kteří nechcou moc utrácet a zkusit svůj první korejský sleeping pack.

Okomentovat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.