K-beauty: co jsem koupila znovu

Za těch pár let blogování jsem už recenzovala spoustu korejské kosmetiky, protože tam je podle mě o co stát. Tím pádem mám taky tendence pořád zkoušet nové produkty a neznámé značky, což mě trochu brzdí v nákupu starých oblíbenců nebo holy grails. Nicméně mám zatím 5 produktů, u kterých jsem možná zvažovala nějaké alternativy, ale nakonec vsadila na jistotu.



Holika Holika Aloe 99% Gel

Aloe je sice naprosto obyčejná záležitost, kterou najdete i mimo fancy asijskou kosmetiku, ale tohle konkrétní je tak příjemné na používání a tak levné, že jsem koupila další mini balení na cesty. Pokud mi to vydrží, příště koupím velké 250 ml balení. Kromě toho, že příjemně chladí a trošku hydratuje, tak vůbec nelepí a dělá mi příjemně hladkou pleť. Za zhruba 80 Kč je to dost parády, hlavně v létě, a ještě to navíc dobře vypadá.

COSRX BHA Blackhead Power Liquid

Jóó, koupila jsem si znova BHA kyselinu od COSRX, ačkoliv jsem neustále tíhla spíš k AHA, a naposled jsem vyměnila COSRX AHA 7 za The Ordinary Lactic Acid 5%. Potom co mi AHA 7 kompletně předělala ksicht tím nejdramatičtějším způsobem, byla jemná 5% mléčná celkem zklamání. Nicméně jsem ocenila, že ji můžu bez problémů používat i obden. Předtím jsem určitě udělala chybu, že jsem BHA nadšeně dokoupila pro používání zároveň s AHA. Můj obličej to obojí nezvládal, a zbývající třetina AHA mi nakonec prošla a musela jsem ji vyhodit. Teď na to půjdu stejně jako s The Ordinary, a budu mít pouze jednu slabší kyselinu, kterou nebudu s ničím střídat. Zvažovala jsem i jiné možnosti, jako The Ordinary a Bravura London, ale přemohly mě vzpomínky na dobré časy s COSRX BHA.

Mizon Snail Recovery Gel Cream

Momentálně mám otevřené už páté balení šnek gelu od Mizon, ale už ho nepoužívám poctivě každý den. Jednou za čas, především kolem změn počasí a ročních období, se můj dehydratovaný ksichtík trochu zblázní. Tenhle gel spolehlivě zaručí, že mi všechna hydratace vydrží v pleti celý den. Co mě teda dost zaráží je nová cena. Na ebay store f2plus1 je teď za 225 Kč. U nich jsem vždycky kupovala 1+1 balení, kde jeden gel vyšel max 120 Kč. Jediná viditelná změna je navýšení obsahu šnečího filtrátu z 74% na 80%. Jako sorry, je to skvělý gel, ale taková malá změna má stát o stovku víc? To se mi popravdě vůbec nelíbí, takže jsem nejspíš s nakupováním Recovery gelu skončila.

Benton Snail Bee High Content Essence

Ironicky jsem po super nadšené recenzi dopsala k závěru, že se cena nehorázně zvýšila a nejspíš esenci už nekoupím. No, cena je o trochu vyšší než původně, ale už není tak přemrštěná jako v době kdy Benton upravoval celkový vzhled značky. Trochu se pozměnilo složení, ale ve výsledku to nejde poznat. Esence je pořád stejně účinná na červené zanícené akné a je to stejný lehký gel. Sice mi přijde, že pokud vás tyto problémy netrápí, tak pro vás bude zbytečná. Osobně ji taky používám jenom když je na pleti zle. Jenže když přijde její čas tak se opravdu předvede, takže ji pořád doporučuju.


Kose Softymo Deep Cleansing Oil

Trochu podražil i další oblíbenec, čistící olej od Kose. Tohle je tedy japonská kosmetika, ale stejně to sem dám. Jako spousta japonské kosmetiky, tenhle olej se dá dokoupit v jednorázovém pytlíku, který jen přelijete do původní flašky. Stojí to trochu míň a hrozně se mi takový koncept líbí. První balení jsem koupila v létě 2016, a ještě do něj dokoupila dva refilly. Po téměř třech letech jsem to balení konečně vyhodila, už bylo celkem škaredé lol. Kdyby se mi nesešly dva oleje z PR (2NDESIGN a Holika Holika), tak jsem měla v plánu koupit růžovou verzi tohoto oleje, Speedy Cleansing Oil. V budoucnu ho určitě koupím, protože jsem byla naprosto spokojená a cena zůstává pořád kolem 250 Kč za novou flašku, 210-30 Kč za refill.

8 komentářů

  1. taky si cosrx bha asi koupím znovu. nebo nejdřív možná zkusím ještě paulas choice a pak znovu cosrx. stýská se mi po něm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo no fakt je to taková pohodová příjemná věc. nejvíc mě na tom baví že si nemusím pamatovat kdy jsem to použila narozdíl od AHA ze kterých jsem někdy měla šupinek že ze mě snežilo

      Vymazat
  2. Cosrx AHA 7 je skvelý produkt, fakt skrášľuje pleť doslova zo dňa na deň. Je to zázrak.

    OdpovědětVymazat
  3. Aloha Nabi, měla jsem na tvé doporučení miniaturu Kose deep cleansing oleje, ale nebylo to úplně ono. Teď jsem šla do toho růzového Speedy rovnou v plném balení. A od od prvníjo použití jsem docela odrovnana. Přijde mi skvelej. Dělá přesně to, co od odličovače chci. Opravdu rychle a dobře odlíčuje. Speedy verze je ještě mnohem kluzčí a opravdu snadno se umývá. Asi víc klouže po povrchu, ale mě to tak vyhovuje. Stejně pleť čistím ve dvou krocích. Už je na cestě refill.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to zní super, určitě ho taky někdy zkusím :)

      Vymazat
  4. Už asi týden stalkuju blog a čekám, kdy bude další článek :D Tak doufám, že brzo :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.