RECENZE: Sebamed Clear Face Care Gel

Během léta na tom byl můj obličej hůř než normálně kvůli stresu, takže se bohužel nedalo zbavit té příčiny jako u nevhodné kosmetiky. Nezbývalo mi, než projít drogerku a najít něco kompletně basic, co bude mít nejmenší potenciál všechno ještě zhoršit, a bude to vhodné na léto. Sebamed Gel byl v podstatě moje záchrana.



 .

Popis produktu

Velikost: 50 ml
Cena: 199 Kč
Odkud: drogerie dm (dostupné i online nebo v lékárně Dr. Max)

Sebamed.cz:
Pečující gel napomáhá obnově přirozeného ochranného pláště kůže s hodnotou pH 5,5
Podporuje boj proti pupínkům, černým tečkám a nečistotám pleti
Díky hodnotě pH 5,5 chrání před množením bakterií
Neobsahuje oleje ani barviva a je bez parfemace
Součástí složení je kyselina hyaluronová, jež zvyšuje obsah hydratace v pleti, aloe barbanensis zklidňující podrážděnou pleť a alantoin, který zjemňuje drsnou šupinatou pleť
Panthenol podporuje hojení
Gel je vhodný pro péči o všechny typy problematické pleti se sklonem k akné
Proč je hodnota pH důležitá pro pleť jsem tu už detailně rozebírala, ale popis to shrnuje dobře: nízké pH je nepříznivé pro množení bakterií a udržuje kyselou bariéru kůže. Nejdůležitější roli hraje při čištění, protože tyto produkty mají na bariéru a pH velký vliv. Nevím jak moc velký bonus to má u krémů, není to něco co od nich vyžaduju.

Nejvíc mě na gelu lákaly dvě věci - fakt, že je to gel, a naprosto minimalistické složení. Ve snaze udělat produkt vhodný pro problematickou pleť s co nejmenší šancí na podráždění nebo jinou špatnou reakci, je z gelu vynechaný běžný fluff, který si spojuju s drogerkovými krémy: zbytečné extrakty v pidi množství, extrémní vůně a moc nějakého oleje.


.

Složení

Aqua, Aloe barbadensis leaf juice, Propylene Glycol, Glycine, Sorbitol, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Sodium Carbomer, Sodium Citrate, Phenoxyethanol
Pokud se potýkáte s kožními problémy, ať už je to akné nebo ekzémy, pak takové složení byste měli vyhledávat. Čím méně látek, tím menší šance na problém. Hned po vodě je aloe, notorická složka zklidňující kosmetiky. Panthenol a kyselina hyaluronová taky nejsou žádné revoluční novinky, allantoin je taky výborný na zklidnění a zjemnění. Obecně se jedná o produkt, jehož složení pochopí i laik. Sází na jistotu s obyčejnými, ale účinnými složkami.

Textura a použití

Tekutější průhledný gel s lehce chemickou vůní. Roztírá se velmi snadno a za chvilku se vsákne. Ještě tak dvě minuty mu trvá, než přestane být lehce lepkavý. Když jsem ráno hodně netrpělivá, rovnou na to dám opalovací krém nebo si začnu dávat korektor pod oči, a není to nijak na obtíž.


.

Účinky

Gel je překvapivě hydratační. Nejvhodnější je pro normální až mastnou pleť, obzvlášť jako ranní krém. Hydratuje do hloubky, ale je pořád dostatečně lehký a dokáže tak slušně kontrolovat mastnotu během dne. Při roztírání navíc trošku chladí a obecně je to příjemný, bezproblémový produkt. Jeho největší plus je právě v té jednoduchosti. Pokud jste ho koupili náhodou, tak možná budete mít pocit, že "nic nedělá" a je dost průměrný. Jenže když máte zanícené akné, už jste otrávení a nevíte kam skočit, mít tuhle jednoduchou jistotu v záloze je neocenitelné. Tenhle gel je určitě dobrý doplňek jakékoliv anti-akné skincare routine. Hezky hydratuje, zklidní a především není pravděpodobné, že něco zhorší.

Jediná nevýhoda, a to jsem se fakt musela hodně zamyslet, je možná že gelu používám trochu víc než by bylo nutné, protože je mi to tak příjemnější. Obzvlášť teď když je chladněji. U mastné pleti by to problém nebyl, ale jí už začínám potřebovat něco hutnějšího. Vypotřebovávám ho tedy dost rychle

Závěr

Sebamed Clear Face Pečující Gel je sázka na jistotu ve složení a snaha vytvořit solidní lehký gel pro citlivou pleť i akné. Není to produkt, který by vás vyhnal z křesla abyste ho běželi hned koupit, ale když mi pleť šílela, mohla jsem se na něj spolehnout a byla jsem ráda, že ho mám.

2 komentáře

  1. Příští léto plánuji vyzkoušet, na zimu by to pro mě bylo moc málo. Teď jsem si hodně oblíbila krém od Cerave.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo určitě je to letní záležitost pokud člověk nemá fakt mastnou pleť. na ten krém jsem taky hleděla, ale mám pocit že by na mě byl moc hutný takže jsem koupila aspoň ten lotion :D je ten krém hodně těžký?

      Vymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.