Casual Saturday: srpnové sheet masky + bullet journal

9. září 2017

V prvé řádě se omlouvám, že tu minulý týden nepřibyl žádný článek. Mám rozepsané asi 4, ale upadla jsem do nějaké kreativní propasti a jsem absolutně neschopná nějaký z nich dokončit tak, aby se mi líbil a dosahoval nějakého neexistujícího standardu tohohle blogu. Tak si dneska budem casually povídat.

Možná jste si všimli, že se vpravo ve sloupku objevily slevové kupony. Řekla jsem si, že je blbost je schovávat na konci relevantních recenzí - slevy pro všechny! Nejnovější je kód pro bbcream.cz, který mi vytvořili během mého testování jejich sheet masek, tak je tu trochu okomentuju. Během svého kreativního burnoutu jsem ale byla jakžtakž aktivní na instagramu, takže pokud se tu dlouho nic neobjeví, můžete se tam jít přesvědčit že opravdu ještě žiju.

me hiding from my responsibilities



V srpnu jsem to nějak rozjela s maskami a spotřebovala jich víc než obvykle. Asi to bylo tím horkem a jak příjemná je mokrá placka na ksichtě. Každopádně jsem vyzkoušela 4 nové masky a jednu starou.

Masky skin79 byly obecně kvalitní a zajímavé. Nejzvláštnější byla rozhodně Egg-veil mask, která svým materiálem imitovala membránu na skořápkách vajíček. Maska byla celá rozměklá a hebká, perfektně zvláčňující a příjemná. Tu bych rozhodně brala znova. Aloe Fresh Garden Mask taky překvapila, především jsem ji zapomněla sundat a měla ji na obličeji hodinu. Během té hodiny byla kompletně studená a pořád vlhká, čímž mi zklidnila obličej na celý týden. Esence byla lehká a téměř gelová, velmi podobná aloe vera gelu. Jako poslední jsem zkoušela masku Venetian Carnival. Byla naprosto průměrná a jediná zajímavost na ní byl ten fancy potisk. Nebyla špatná, ale levnější Balea Aqua maska podává stejný výkon. Jednotlivé recenze najdete v angličtině na instagramu. Pokud máte zájem tyto masky vyzkoušet, nezapomeňte si vpravo prohlédnout slevový kód.

Při hledání další zklidňující masky jako té Aloe jsem ve své sheet mask krabici našla Real Nature Mask Green Tea od Nature Republic. Tehdy jsem jich koupila balíček sedmi a horko těžko se jich snažím zbavit. Ta esence je téměř vodová, což by nebyl takový problém, kdyby jí tam nebylo tolik. Nejdřív vám to všude vyteče při otvírání a při nanášení a upravování masky na obličeji vám to krásně poteče po krku pomalu až na záda. Efekt je pak naprosto průměrný a rozhodně je nebudu kupovat znova.


Velké překvapení přinesla Balea a jejich nová řada s uhlím, která díky bohu obsahovala i novou sheet masku. Impulzivně jsem koupila tři hned jak jsem to zmerčila a nemám vůbec čeho litovat. Moje hormonální akné zase dělalo bordel a tahle maska s tím rychle zatočila. Obsahuje jak aktivní uhlí tak kyselinu salicylovou. Je vlhká, ale nikde se z ní nedá vymáčknout žádná esence. Když jsem ji sundala, nebyl to klasický hydratovaný pocit ze sheet masky ale jakoby se nestalo skoro nic. Jenže na druhý den byly všechny pupínky na ústupu zároveň. Doporučuju.


Jinak mě už po třetí vybralo Jolse.com pro recenzovaní produktů - bude to Hope Girl Honey Bee Venom Cream a nada The Pore Care Pack. Je fajn, že Jolse vybírá méně známé značky a rozšiřuje o nich povědomí, ani o jedné jsem předtím neslyšela. nada Pore Pack už mám skoro měsíc a asi jsem to nějak nepochopila. Podle obrázků to má být bublinková clay maska, ale žádné bubliny se nekonají a je to jen obyčejná jílová maska. Tak nevím. Honey Bee Venom Cream má údajně obsahovat 5% včelího jedu, jsem zvědavá, teprve má přijít.

Příští týden budu tak trochu na cestách, takže článek bude zase až kolem víkendu. Pak mi začíná zimní semestr a moje motivace žít bude pravděpodobně na ještě nižším bodě než teď, ale konečně jsem se dokopala pořídit si bullet journal. Vzhledem k nedostatku tečkovaných zápisníků Leuchtturm1917 v českých obchodech jsem pochopila, že i tady je dost populární záležitost. Můj journal ani s původním bullet journal systémem nemá co dělat - nepřijde mi to zas tak chytré a užitečné, abych tomu dala přednost před běžným diářem.

Nicméně se tím budu snažit trochu zorganizovat všechno co se týká blogu a snad se mi tak podaří psát pravidelněji. Zatím má jen pár stránek, s tím že blogu se vzdáleně týká jen tenhle spread na sledování zásilek. Už jsem tu řekla stokrát, že lokální pošta je naprosto neschopná, takže si musím hlídat kdy zhruba mají zásilky bez sledovacího čísla dorazit, abych tam kdyžtak mohla zavolat.

To je ode mě momentálně všechno.Těm co se vrací do školy přeji pevné nervy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nekomentujte jen kvůli odkazu na váš blog nebo giveaway. Děkuji. 🐌