RECENZE: Astrid micelární voda & Dvoufázový odličovač


Ačkoliv to asi zní zvláštně od někoho kdo udržuje poměrně obsáhlou skincare routine, jsem pěkně líná když dojde na odličování. Zkoušela jsem všechny možné kombinace jako oil cleansing method + hadr nebo odličovací mléko + vlhčené ubrousky, ale nic není tak jednoduché a efektivní jako double cleansing. To se samozřejmě nedá úplně praktikovat i ráno, takže ráno si mastnotu a polštářový fluff odstraňuju micelární vodou, kterou občas použiju na silnější oční makeup i večer.

Nedávno jsem nečekaně obdržela taštičku dalších produktů Astrid. Předchozí balíček obsahoval opalovací krémy, teď se jedná o produkty pro čištění pleti, konkrétně čistící olej, micelární vodu a dvoufázový odličovač. Čistící olej jsem objevila sama už v dubnu, a můžete si na něj přečíst recenzi. Poklona Astridu, že vůbec prodávají takovou k-beauty-inspired věc. Nicméně jsem tomuhle oleji na instagramu i tady věnovala dost času, a teď ho můžu s klidným svědomím ignorovat při recenzování tohoto balíčku.

 

Astrid Soft Skin micelární voda 3v1

Micelárka je zaměřená pro suchou a citlivou pleť, takže má čistit velice jemně. 3v1 značí čištění, odlíčení a tonizování. Tohle je ten rozdíl mezi růžovou micelárkou Garnier a touhle; Garnier voda má sice na obalu taky 3v1, ale jejich 3 jsou čištění, zklidnění, odlíčení. Neslibují "tonizaci" ani hydrataci, ta voda je tak přímočará a jednoduchá, dokonce její složení má jen 7 ingrediencí. Tohle je důvod, proč růžovou Garnier vodu kupuju už asi 5 let pořád dokola. Zkoušela jsem i jiné, od Mixa nebo Nivea, ale vždycky se nakonec vrátím.

Složení na CosDNA
Můžete v něm vidět několik hydratačních složek jako panthenol a ureu, a jeden extrakt z bavlníku. Složení je samozřejmě daleko obsáhlejší než u Garnier. Ačkoliv délka složení není žádný rozhodující faktor při mém výběru kosmetiky, mít opravdu velmi citlivou pleť, asi budu chtít co nejmíň potencionálních dráždivých látek, jako je právě třeba přidaná vůně a linalool. V tom Garnier voda jednoznačně vyhrává.



Balení má 400 ml za cca 120 Kč, což je neskutečně výhodné. Podobně jako u čistícího oleje i tady mám s kvalitou obalu malý problém.Růžové víčko nesedí úplně pevně a dá se příliš snadno otočit, čímž byste mohli svých výhodně koupených 400 ml zmenšit na 200 ml raz dva.

Moje averze vůči cheap balení stranou, voda vevnitř za to stojí. Čistí víceméně stejně jako ta od Garnier, odličuje dobře (ačkoliv na voděodolný makeup je lepší odličovač níže) a nepálí mě z ní oči. Zanechává na pleti lehkou hydratační vrstvu, což asi splňuje slib z obalu o tonizaci (bože to je strašné slovo).  Tím pádem splňuje všechno co slibuje, a za to zaslouží potlesk, protože ve světě dnešní kosmetiky je to celkem rarita. Nicméně, osobně mám radši micelárky co nenechávají na obličeji nic, především kvůli mé lásce k tonerům. Pokud vy právě preferujete ten druhý typ, můžu tuhle micelárku doporučit.

Astrid Gentle Eyes Dvoufázový odličovač očí a rtů

Tady začínají být relevantní moje poznámky o lenosti z úvodu. Dokud budou existovat produkty, které mi spolehlivě odlíčí pleť a oči najednou, nikdy nebudu mít potřebu vlastnit takovýto odličovač. Alas, přistál mi před dveře tak jsem se k tomu musela lehce nutit. Cena se pohybuje kolem 70 Kč za 125 ml, opět velmi výhodné. Složení je "obohacené" o mandlový olej, a má udržovat oční okolí hydratované a vláčné.




S tím musím souhlasit, ačkoliv je po odlíčení ono oční okolí maličko mastné. Pokud používáte nějaký oční krém, nevim nevim jak by vám na tohle sedal. Stejně jako micelárka je i tento odličovač dost vyvoněný, to není něco co vyhledávám u kosmetiky pro oči. I přesto mi odličovač nezpůsobuje žádné trable a funguje velice dobře. Voděodolná tužka i řasenka zmizí než stačíte říct "nechápu proč výrobky pro citlivou pleť musí být tak převoněné".

Závěr

Micelární voda velmi překvapila, nejen že je levná, ona je i dobrá. Splňuje vše co slibuje na obalu a nijak mi nedráždí pleť ani oči. Sice trochu moc voní a balení není super kvalitka, ale obsah je slušný. Zanechává na pleti lehkou vrstvu což není úplně můj styl, ale pokud to váš styl je, tak ji můžu doporučit. Odličovač je fajn, funguje, ale je to typ výrobku který zkrátka nepotřebuju.

Po vyzkoušení tolika Astrid výrobků můžu říct, že jejich pleťová kosmetika je obecně dobrá za ty peníze, ačkoliv šetří na obalu a nešetří na parfemaci. Je to klasická drogérková kosmetika, která určitě stojí za vyzkoušení když se vám nechce utrácet, ale nesmíte očekávat zázraky nebo super nadupané složení.

Okomentovat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.