RECENZE: Tonymoly the Chok Chok Green Tea Watery Lotion


Další z řady zapomenutých recenzí, yey! Tentokrát je to Tonymoly The Chok Chok Green Tea Watery Lotion delší to být nemohlo jo. V pro mě naprosto typickém stylu jsem hledala o trochu levnější alternativu pro Innisfree Green Tea Lotion a objevila tohle. Popravdě mě tento lotion zaujal ještě víc.

Mini lekce korejštiny: chok chok (촉촉) uslyšíte v obrovské spoustě reklam. Znamená to něco jako hydratovaný, vlhký. Používá se to právě u hydratačních produktů a označuje to super hydratovanou pružnou zdravou pleť. Taky je to neskutečně roztomilé.    

Velikost: 160 ml
Funkce: lotion, lehký tekutější hydratační krém
Cena: cca 230Kč na ebay (prodejce: roseroseshop)

O produktu


Obsahuje 100% extrakt fermentovaného zeleného čaje.
Fermentovaný čaj dodává pleti anti-oxidanty a hydrataci, kterou udržuje lépe než extrakt z čerstvého čaje. Také pomáhá udržovat rovnováhu mastnoty pleti.
Můj článek o výhodách zeleného čaje v kosmetice.

Zda se u čajů má používat fermentace nebo oxidace nechám na expertech na čaj. Já jsem tady kvůli krému. Tonymoly má ovšem na krabičkách hezké povídání o tom, jak je čaj kultivovaný sluníčkem, větrem a přírodou po 4 roční období, než je použit pro tuto Green Tea řadu produktů.

V názvu máme magické slovo watery, což v k-beauty označuje produkty, které mají být super lehounké a většinou jsou zaměřené na mastnou či smíšenou pleť.


Složení



Tady se musím poplácat po rameni - výpis ingrediencí na tomto CosDNA odkazu jsem napsala já. Když jsem teprve přemýšlela o koupi, řada byla relativně nová a na CosDNA nebylo nic. Zajímalo mě složení a jestli se dá srovnat s Innisfree lotion, ale jediné co jsem našla, bylo složení v korejštině na oficiálních stránkách Tonymoly. A tak jsem přeložila celé složení z korejštiny a dala to na CosDNA. 내가 제일 잘 나가!

Jako první máme extrakt zeleného čaje, klasika. Glycerin, ještě větší klasika. Dicaprylyl carbonate je emulgátor zvyšující pronikání ostatních látek do kůže. Zbytek už není nic extra zajímavého. Vypadá to, že Tonymoly hodně sází na samotný čajový extrakt. Není tam žádná uměla vůně, ale olej z citronových semínek a z růžového dřeva.

Pro srovnání vás odkážu na složení Innisfree Green Tea Lotion. Složení je hlavní důvod proč jsem vybrala Tonymoly. Innisfree má 87% čajového extraktu a zbytek je doplácaný 9 rostlinnými extrakty převážně z citrusů. Já chtěla zelený čaj, ne ovocný salát.


Použití


Lotion a emulsion je prakticky to samé. Lehký tekutější krém, používá se po esencích/ampulích/sérech a před krémem/sleeping packem. Pořadí od nejtekutějšího po nejhustší platí pořád. Řekla bych, že watery v názvu je zaslouženě. Lotion je vážně docela tekutý a při focení fotky vlevo mi jezdil po ruce. Po rozetření se vcelku rychle vstřebá.

Pozn.: Nepleťte si japonský lotion a korejský lotion produkt. Japonský lotion je víceméně toner, jako Hada Labo lotion (recenze). Korejský lotion je tohle, tedy lehký krém.

Teď vás praští ta vůně - četla jsem názory, že je to "fake green tea smell" jako u Innisfree. Nevím jak moc to může být fake, když tam žádná umělá vůně není. Rozhodně je to vůně silná, která vydrží i několik minut po vstřebání. Voní asi jako zelený čaj s citronem a trochou toho růžového dřeva, takže přesně to co je psáno ve složení.Vím, že mnoho lidí produkty se silnou vůní odrazují a mně už se to taky stalo, ale tato vůně se mi líbí. Asi patřím k menšině. :( Oh well.


Co mě ale dostalo nejvíc, je že tento lehounký nemastný krém dá mému obličeji pořádnou hydratační facku. Čekala jsem vážně jen super lehkou hydrataci co se vsákne a čau, ale ono ne! Obzvlášť když hned po něm použiju Mizon šnek gel, hydratace se udrží parádně celý den. Samozřejmě si musíte uvědomit, že moje pleť je smíšená, tudíž pro suchou a velmi suchou pleť to na celý den samo o sobě nevystačí.

Chok Chok Lotion eliminoval všechny mé dosavadní ranní krémy (Mizon šnek gel nepočítám). Je lehký, snadno použitelný, ale hydratuje tak akorát suché i mastné části mého obličeje. Nejdřív jsem se bála, že mé mastné čelo se z toho zblázní, naštěstí tomu tak není.

Často ho používám i večer, ale když se pak zapomenu a nezapečetím ho sleeping packem nebo jiným těžším krémem, nestačí mi to na celonoční hydrataci. Ráno - ano, super paráda yes pls. Večer jsem ho používala samotný přes léto, ale přes zimu potřebuju nějaký větší kalibr. Začínám se poohlížet po Chok Chok Green Tea Watery Cream...


Shrnutí

+ 100% extrakt zeleného čaje dodává anti-oxidanty a balancuje mastnotu pleti
+ voní silně, ale mně se tato vůně líbí .__.
+ lehký krém, který umí dodat hydratace tak akorát pro smíšenou pleť
+ 160 ml
+ praktické, pevné balení s pumpičkou
+ běžně mi stačí 1 pumpička na celý obličej


Hodnocení

Tonymoly the Chok Chok Green Tea Watery Lotion nesmírně překvapil. Jako lehký až tekutý krém umí perfektně hydratovat a udržuje rovnováhu mé smíšené pleti. Suché části hydratuje dobře, ty mastné nezahltí. Poměr ceny k množství je vynikající, se složením nemám problém. Pro vás může být potencionálním problémem silná vůně.

2 komentáře

  1. Ahoj,

    vyzkoušela jsem tento produkt a po dvou dnech užívání se mi na obličeji objevilo nové akné, na místech, kde mi obvykle jednou za čas něco vyroste :) Myslíš si, že se jedná o špatnou reakci nebo o purging? Díky za názor :)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Purging nemá nic společného s tímto produktem ani žádným podobným, týká se jen a pouze kyselin.

      Dva dny je hodně krátká doba a obzvlášť když se jedná o místo kde akné není nic neobvyklého, ještě není důvod si myslet, že se jedná o špatnou reakci. Osobně bych pokračovala s používáním a sledovala změny po třeba dvou týdnech - šlo to k horšímu? Lepšímu? Uvidíš. :)

      Vymazat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.