Neurazí, neoslní - únor 2016


Znáte ten pocit: máte slabou chvilku a jdete kolem drogerie. Mají tam slevy, tak vpadnete dovnitř a odnesete si pár věcí, které vlastně vůbec nepotřebujete pro ten krátkodobý uspokojivý pocit nadšení z nových věcí. Aby se neřeklo, začnete je používat, ale ani po měsíci o nich nemáte co říct a výsledky jsou skoro nulové.

Přesně pro tyto produkty jsem stvořila sérii Neurazí, neoslní, jelikož tohle je to nejvýstižnější, co se o nich dá říct. Nejsou úplně špatné nebo k ničemu. Ani nejsou nic nad čím bych se rozplynula a šla vytrubovat do okolí, že to každý musí mít. Jestli se donutím je vypotřebovat, pak na ně časem zapomenu. Nemám o nich dost co říct na to, aby si vysloužily samostatnou recenzi.

Možná mezi nimi časem najdete svůj holy grail, ale pro mě tyto produkty jsou naprosto nevýrazné. Jedním slovem, meh.

 

Balea Aktivační oční krém

dm, 49 Kč

Typický levný oční krém. Lehký, nemastný a rychle se vstřebá. Není převoněný, tudíž mi nedráždí oči. Běžně si kolem očí máznu svůj normální krém, ale občas vyzkouším tyhle levné. Nemám žádná očekávání, nejsem pak ani zklamaná, že mezi používáním očního krému a pleťového krému na okolí očí není žádný rozdíl. Hloupě doufám, že jednou koupím oční krém, který bude jiný. Tenhle to není.

Isana Young Anti-pickel gel

Rossmann, kolem 20 Kč

Velmi nízká cena mě nalákala na tento spot treatment s kyselinou salicylovou. Jedná se o gel, který na kůži zaschne a vytvoří hladký povlak přes postižené místo. Už po otevření na vás dýchne vysoký obsah alkoholu. Občas mi přišlo, že i funguje, jindy nefungoval vůbec. Nakonec jsem to kompletně vzdala, dala to někomu, a vrátila se k mému opěvovanému spot treatmentu - tea tree oleji.

Balea Vital čistící pleťová voda

dm, 89 Kč

Niacinamide je vynikající ingredience pro zesvětlování pleti, jizev po akné a pigmentových skvrn. Než jsem si objednala korejskou ampuli s touto ingrediencí, zjistila jsem, že Balea má jeden toner, který ji obsahuje. Ačkoliv jsem velkou fanynkou hydratačních tonerů, tento nijak neoslnil. Při nanášení mi přišlo, že se moc nevstřebává, ale spíše vytváři na pleti povlak, který příliš nehydratuje. Přesto jsem si tento toner plácala na obličej dál kvůli dobrému složení. Teď když jsem si niacinamide obstarala ve vysoké koncentraci jinde, už nemám důvod se k Vital toneru vrátit.

Freeman Cucumber Peel-off Mask

teta, 159 kč

Freeman masky jsou tak trochu mou slabinou, protože je jich hodně druhů, velká balení a zajímavé ingredience. Když jsem tuhle viděla ve slevě, popravdě mi kompletně vypl mozek a spokojil se s "tuhle ještě nemám". Peel-off masky jsou tuhé gely, které se mají po zaschnutí sloupnout. Z toho co jsem vykoumala různě po internetu jde spíš o ten pocit, než aby masky měly nějaký speciální účinek. Mnoho lidí také tvrdí, že pravidelné používání peel-off masek vede k rozšířeným pórům. Jednoznačný důkaz pro to není, maska je sama o sobě kvalitní (gel je velmi hutný a dobře se odlepuje), ale nemá vůbec žádný účinek na pleť.



A to by bylo vše pro únorové produkty, které za moc nestály. Tyto články nebudou moc pravidelné, jelikož budu čekat až se mi zase nakupí produkty, o kterých nedokážu povídat dýl než na těch pár řádků. Třeba všechno co si koupím přiště budou mé nové holy grails a tenhle článek nebude potřeba... ale spíš ne.

~ Nabi

Okomentovat

Instagram

just skincare things. Theme by STS.